Sydney wij zijn er - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ron Verburg - WaarBenJij.nu Sydney wij zijn er - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ron Verburg - WaarBenJij.nu

Sydney wij zijn er

Door: de Sjeik Himself (Ronny)

Blijf op de hoogte en volg Ron

27 September 2017 | Australië, Sydney

Nadat wjjj nog een lange dag HongKong gedaan hebben met de praktijk, een samen (bootje) en het afronden van de BigBusx HongKong zijn wij Vannacht naar Sydnegg gevlogen. Een uur verrragjjng dus Ron 12.00 Weer opl een ander continent in 3 dagen. Shuttle naar het hotel was ook laat dus weer een langed dag. Hotel heeft erg kleine kamers. Vanmiddag wat rondgelopen, ivrrntute card opgehaald bij een nl damed uit Limburg, en op een terras gezeten. Vanavoncc bij het Hard Rock cafe gegeten en nu naar bed want morgen 0700 vertrek naar de bleu mountains.

Op eee nachtmarkg nog wat dingen voor thuis geko chi.

Tot morgen, Ron

• 27 September 2017 - 16:35

Wil En El:

Hallo Ron,
    Man het lijkt wel of je afgeschoten wordt !
    Je zou niet zeggen dat je vakantie hebt maar in een werkkamp terecht gekomen bent, haha !

Maar...we geloven wel dat je aan het genieten bent.
    Als je veel wil zien, moet je inderdaad veel ondernemen en als je met leuke mensen om je heen dit kunt doen, toppie toch !

Welterusten en morgen gezond weer op !
    Op naar Blue Mountains !

Groetjes Wil en El

• 27 September 2017 - 19:20

Joop:

Hoi Ron,

Je moet er wat voor over hebben, zo'n verre reis maar dan hebben jullie wel wat.

Slapen jullie maar lekker want morgen moeten jullie er weer tegen aan.

Groeten aan de andere reizigers.

Groetjes Elly & Joop

• 27 September 2017 - 23:42

Gerard En Els.:

Als ik alles goed heb zit je nu in een bus naar de blue mountains.

Hie is het 23.40 uur. En mjn ogen vallen dicht.

Jullie hebben wel een goede conditie.

Groetjes,

Gerard.