Sydney bruist - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ron Verburg - WaarBenJij.nu Sydney bruist - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ron Verburg - WaarBenJij.nu

Sydney bruist

Door: de Sjeik Himself (Ronny)

Blijf op de hoogte en volg Ron

29 September 2017 | Australië, Sydney

vanuit Sydney kan ik melden dat het goed gaat. hoewel... maar laat ik beginnen met gisteren. we zijn vroeg in de morgen vertrokken naar de blue mountains. dat is een natuur gebied met je raad het nooit bergen. is dat even toeval. alle gekheid op een stokje het was een mooie excursie met gids Jim. en dat terwijl ik die nacht slechts 1 uur had geslapen. stevige wandeling gemaakt naar een uitkijkpunt met een waterval en een prachtig zicht op de bergen. zie 360 graden foto.

vannacht een andere kamer en goed geslapen. om 8 uur opgestaan en om 8.03 al buiten. niet geheel vrijwillig want er moest o ontruimd worden ivm een brandalarm. ik aan de ene kant van het gebouw de rest, waarvan 1 met alle spullen!, aan de andere kant. ik stond aan de brandweer kant. goede nieuws is dat het stoom uit een douche was en geen brand.

iets later dam gepland vertrokken naar het Opera house. erg mooi concert gebouw maar ook hier in de renovatie. verder prima indruk gekregen met een gids. daarna naar de boot voor de walvissen en dat is heel goed gelukt. walvis dolfijn en zeehond gezien. en niet 1 maar meerdere inclusief springen uit het water.

daarna eten in een Duits oktoberfest tent. grote schnitzels! tot slot zijn er 2 de brug op geklommen en heeft de rest taart en ijs gegeten. morgen laatste volle dag Sydney e hopen dat ik deze rustige kamer mag houden.

• 29 September 2017 - 19:55

Wil En El:

Hoi Ron, wat een verhaal weer man, geweldig !

Heb jij dat weer ! Dacht je op dat moment niet heel even dat er een brandoefening was in Panoramique ? Soort van droom ! (Of nachtmerrie !)

Wat een prachtige foto's. Het was weer genieten.

Het is me wel een programma wat jullie daar afdraaien !
    Een belevenis zeg om die walvissen, dolfijnen en zeehonden te zien.
    Nou, Supergeweldig ! Wij smullen van deze verhalen !

Tot het volgende avontuur en groeten ook voor je reisgenoten.

Wil en El

• 29 September 2017 - 22:29

Joop:

Hoi Ron,

Jullie hebben al veel gezien, en gedaan.
    De ontruiming is goed afgelopen.
    Hoop geen paniek bij de andere reisgenoten.
    Hebben jullie lekker ijsje gegeten terwijl er twee naar boven zijn geklommen.
    Was het zo hoog dan, dat er maar twee zijn gegaan?
    We wachten weer op je volgende verhaal en foto's.
    Zaterdag hebben jullie een vrije dag.
    Even bij komen van alle inspanningen.

Groeten,

Elly & Joop

• 30 September 2017 - 10:36

Gerard En Els.:

Hi Ron,

Hopelijk heb je de afgelopen nacht ook weer goed geslapen.
    Dat heb je wel nodig bij het afwerken van zo'n druk en mooi programma.
    Helaas konden wij de 360 graden foto niet bekijken, maar dat komt nog wel een keer.
    De foto van de blue mountains was mooi.
    Vandaag hebben jullie een rustige dag, dus geniet ervan.
    Voor morgen vast een goede vlucht naar Melbourne, maar dan slapen wij nog.

Groetjes van ons, ook aan de anderen.

• 30 September 2017 - 20:26

Dave:

Heesjeik,

De koala heeft meer zin in slaap dan een knuffel -- zie ik.

Leuk om van je te horen. Geniet verder.

Groeten,

Dave