Gierende banden met de trein u it Adelaide - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Ron Verburg - WaarBenJij.nu Gierende banden met de trein u it Adelaide - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Ron Verburg - WaarBenJij.nu

Gierende banden met de trein u it Adelaide

Door: de Sjeik Himself (Ronny)

Blijf op de hoogte en volg Ron

08 Oktober 2017 | Australië, Adelaide

Hallo allemaal. Vanuit het trein station in Adelaide weer een berichtje van ons. De afgelopen dagen hebben wij gelogeerd bij Christina and Richard. Wat een leuk en mooi huis. Alles is hier groot. Het huis, de tuin, de koelkast en een wc waar je gerust de badkamer activiteiten kunt doen. Dat er dan 6 anderen staan te wachten om naar de wc te gaan dat heb je niet in de gaten. Naam begint met een L.... haha

Vlucht naar Adelaide ging soepel. Daarna met 2 auto's en een aanhanger naar de heuvels. Adelaide is ook weer vol met verschillende nationaliteiten. Gisteren hebben wij apfelstrudel gegeten in een Duits restaurant. Erg lekker!

Adelaide heeft een strand en daar zijn wij geweest. Op het gras kun je daar gewoon trouwen. Daarvoor hebben wij wijn geproefd en Koalas vast gehouden. tja. die Koalas.....

Nu dus op de trein. Het is hier druk met oude mensen en we vertrekken om 12.15 locale tijd. Voor jullie 03.45 op maandag. Aankomst na 26 uur rijden in Alice Sprints.

Foto's ga ik weer hierna plaatsen.

Groeten van de sjeik

ps. we staan achter een kapotte goederentrein stil. als het zo door gaat vieren wij kerst in de trein. lunch was prima

• 08 Oktober 2017 - 09:22

Elly :

Mooi de foto's leuk die kangoeroe en koala ik moest wel lachen over die wc goede reis allemaal groetjes Joop en Elly.

• 08 Oktober 2017 - 10:08

Wil En El:

Hoi Sjeik !

Wat een feest weer om je avonturen te lezen.
    Prachtige foto's !

Dat schiet ook niet op om achter een kapotte trein te staan.
    Weet je zeker dat je in Australië zit ?
    Het lijkt wel de NS !

Wij hebben as vrijdag de bring and eat happening.
    Ook wel weer leuk.
    Hier ook alles oke.

En nu....op naar Alice Spring !
    Moet we nog komen om de trein te duwen?
    Fijne tijd en groeten ook voor je reisgenoten.
    Wil en El

• 08 Oktober 2017 - 11:22

Gerard En Els.:

Hallo Ron,

Gelukkig dat de trein weer reed tijdens ons Skype-gesprek met Laura.
    Dus weer fijn onderweg naar jullie volgende belevenissen.
    Leuk om je even te zien met een handdoek op je hoofd.
    Toch een sjeik.!!!!!!

Groetjes,

Els en Gerard.

• 08 Oktober 2017 - 22:23

Dave:

Heesjeik,

Goed om weer een verslag te lezen en hopelijk kom je de internet wereld weer tegen.

• 11 Oktober 2017 - 20:28

Dave:

Heesjeik,

Hoe ging het in Alice Springs?

Ben je al die vliegende zonnepanelen tegengekomen?

En wij horen graag hoe slapen in een tent beviel.

Groeten,

Dave