Terug uit de kramping in het Hilton - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Ron Verburg - WaarBenJij.nu Terug uit de kramping in het Hilton - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Ron Verburg - WaarBenJij.nu

Terug uit de kramping in het Hilton

Door: de Sjeik Himself (Ronny)

Blijf op de hoogte en volg Ron

12 Oktober 2017 | Australië, Alice Springs

Hoera, de sjeik heeft de outback overleefd en is weer in het Hilton. Hoewel het mooi en avontuurlijk was en sommige van ons een bonnetje hebben gekregen van een Ranger is de sjeik toch blij weer in de bewoonde wereld te zijn. Morgen meer, op de foto's vast een impressie van de luxe tent......

• 12 Oktober 2017 - 15:38

Joop:

Hoi Allemaal,

Tenthuisje ziet erg leuk uit.
    Op echte bedden geslapen, geen beesjes gezien in de tent?
    En Ron je hebt overleeft.
    Benieuwd naar de andere foto's.

Groeten Elly & Joop

• 12 Oktober 2017 - 15:40

Gerard Poppes:

Dat weet je he, in de natuur gebruik je altijd een dikke lange onderbroek.
    Maar je da een mooi nummer van je tentje. Nummer 7= het heiligen getal.

Nog even volhouden sheikie en nog veel plezier.

Gerard

• 12 Oktober 2017 - 16:14

Wil En El:

Ha die Ron !
    Zojuist je mail gelezen en de foto's bekeken.
    Nou, dat ziet er weer goed uit !
    Dat kamperen valt best mee zo te zien.
    Geen leeggelopen luchtbed en lekke tent !
    Nog ongedierte tegen gekomen in de nachtelijke uren?

Mijn god man, wat bezielde je om thuis je riante bed in te ruilen voor kamperen in de rimboe ! Het avontuur ! We snappen het !
    Goed, weer het Hilton ingetrokken en daar even alle stof en ongein van je af laten glijden.
    Komen er nog meer van die niet luxe evenementen of gaat het nu iets rianter worden ?

Alle gekheid, het is natuurlijk een geweldige belevenis en daarom wensen we jou nog een hele fijne spannende tijd.

Hartelijke groeten , ook voor je reisgenoten.
    Wil en El.

• 12 Oktober 2017 - 21:54

Dave:

Heesjeik,

Dat is geen tent. Het lijkt meer op een mini-Hilton ---- compleet met bed. Zo was het niet vroeger op de padvinderij hoor.

Groeten uit Panoramique

Dave