Laatste dag van een top vakantie - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Ron Verburg - WaarBenJij.nu Laatste dag van een top vakantie - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Ron Verburg - WaarBenJij.nu

Laatste dag van een top vakantie

Door: de Sjeik Himself (Ronny)

Blijf op de hoogte en volg Ron

20 Oktober 2017 | Australië, Port Douglas

Net uit de douche om het zoute water af te spoelen mijn laatste bericht uit Australië. We zijn in Port Douglas. Tropisch oord in het noord oosten van Aussieland.

Vandaag naar het Great Barrière reef geweest. Zelfs goed weer gehad. Veel mooie vissen en koraal gezien tijdens het snorkelen. Op mij na heeft de groep een helikopter vlucht gemaakt en ook nog haaien gezien.

Gisteren is de groep naar het regenwoud geweest en ik heb met de Aussies een rustig dagje gehouden. Altijd leuk.

De regen was hier wel erg. Heel veel regen. En niet even
Maar uren lang. Deel van de stad zat zonder stroom. En dus geen internet.

Morgen om 11.15 in het busje naar Cairns en om 14.50 naar Hong Kong. Zondag zijn wij dan weer terug.

Iedereen bedanR
kt voor alle reacties en Danny, Ingrid, Laura, René, Yvonne, Christian en Richard bedankt voor 4 mooie en vooral leuke weken.

Groeten Ron aak de Sjeik

• 20 Oktober 2017 - 10:46

Wil En El:

Hoi Ron,

Wat zal dat geweldig mooi geweest zijn ! Het great Barrière reef. Indrukwekkend.

Ja en nu zit de vakantie er weer zo goed als op.

Dan rest ons je nu een hele goede reis te wensen en je reisgenoten.
    We mochten een beetje meegenieten van je vakantie.

Groeten en tot in Almere ! Ook groeten voor je reisgenoten .
    Wil en El

• 20 Oktober 2017 - 11:09

Joop:

Hoi Ron.

Ja, aan de rondreis komt een einde.
    Volgens mij hebben jullie veel gezien en gedaan.

Allemaal een goede terug reis ✈

Groetjes Elly en Joop.

• 20 Oktober 2017 - 15:12

Arjen:

Goede terug reis en we horen graag de verhalen en zijn benieuwd naar de overige foto's/filmpjes.

Groet,
    PluviusPotten

• 21 Oktober 2017 - 09:11

Rinie:

Hoi Ron en de andere vakantiegangers

Goed om te horen dat het zo mooi is geweest weer een mooie ervaring rijker

• 22 Oktober 2017 - 17:52

Danny & Ingrid:

Het was inderdaad een top vakantie. Heel veel leuke dingen gedaan en ook met onze groep was het erg gezellig en leuk!

Nu nog duizenden foto's uitzoeken.

Groet,
    Danny & Ingrid