Fotoboek van een mooie reis - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Ron Verburg - WaarBenJij.nu Fotoboek van een mooie reis - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Ron Verburg - WaarBenJij.nu

Fotoboek van een mooie reis

Door: de Sjeik Himself (Ronny)

Blijf op de hoogte en volg Ron

28 Oktober 2017 | Nederland, Almere-Buiten

Hallo allemaal,

wat een reis hebben wij gehad. Een mooie reis die op sommige momenten zelfs op een vakantie leek haha. Na 26 uur vliegen zijn wij een week geleden geland in NL. Helaas bleek er weer een wieltje van een koffer gesneuveld te zijn in de bagage wars van het vliegen. Maar ik ben weer lekker thuis. Hoewel het hier wel wat fris is. In ieder geval heb ik een selectie van de foto's on-line gezet voor jullie. Totaal zijn er meer dan 1500 foto's en filmpjes. Mogelijk een avond met beamer organiseren?

De link naar de het fotoboek: https://photos.app.goo.gl/ARIRQf8chQWhIBiV2

Er zijn veel meer foto's en er komt mogelijk nog een nieuwe versie met foto's van de anderen er bij in maar met bovenstaande link kunnen jullie vast wat kijken. Het zijn er best wel veel.

Van de bekeuringen hebben wij (nog) niets gehoord. Zal wel los lopen denk ik. De rest is hoop ik ook weer wat bijgekomen en iedereen zal vanaf maandag wel weer in zijn of haar normale ritme komen. Wintertijd ritme dus lekker uitslapen morgen.

Ga ik eens nadenken over 2018. Wat zal ik eens gaan doen. Ideeën zijn welkom. In ieder geval staat er een Happy50! meeting gepland in New-York voor 2019.

Allemaal bedankt voor alle reacties en blijf de Sjeik volgen :)

• 28 Oktober 2017 - 17:22

Wil En El:

Hoi Ron,
    Weer een beetje bijgekomen na de heftige mooie reis ?
    Ja, het zal hier wel een beetje tegenvallen wat de temperatuur betreft.
    We hebben genoten van al je wederwaardigheden en bijbehorende foto's en gaan natuurlijk ook de grote fotoreeks bekijken !

In ieder geval weer welkom in het kleine Nederland.

Hartelijk dank voor het mee mogen reizen .
    Ja, en waar zal de volgende reis weer heen gaan ?!
    We denken er ook over na......

Groetjes en tot ziens ,

Wil en El