Nog 3 weken...... - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Ron Verburg - WaarBenJij.nu Nog 3 weken...... - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Ron Verburg - WaarBenJij.nu

Nog 3 weken......

Door: de Sjeik Himself (Ronny)

Blijf op de hoogte en volg Ron

03 September 2017 | Nederland, Almere Stad

nog maar 3 weken en wij zitten hoog boven Rusland aan het diner. Ondertussen neemt de spanning toe en zijn de voorbereidingen voor de reis begonnen.

Meestal begin ik te laat met het vullen van de Ipod en het opslaan van de boeken die mee moeten maar dat is nu anders. ik ben gestart en dat geeft wel een rustig gevoel.

De stress val wel mee hoor. Het is vooral wat gaan wij doen in Alice Spings (stadstour door een gehucht?!?) en komen de papieren op tijd binnen. Ik ga uit van het beste dus we gaan lekker aan het zwembad liggen in Alice Springs (waar wij aankomen met de Ghan ( http://www.greatsouthernrail.com.au/trains/the-ghan ) en wat rondlopen met de reisgids.

Ik zeg, op naar het land met die rooie (bergen) :)

BGroet, Ron

  • 08 September 2017 - 23:26

    Els:

    Spannend allemaal!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ron

Actief sinds 27 Aug. 2017
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 8125

Voorgaande reizen:

24 September 2017 - 22 Oktober 2017

Australië 2017, ik ben er ondersteboven van

Landen bezocht: