byebye Sydney Hello Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Ron Verburg - WaarBenJij.nu byebye Sydney Hello Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Ron Verburg - WaarBenJij.nu

byebye Sydney Hello Melbourne

Door: de Sjeik Himself (Ronny)

Blijf op de hoogte en volg Ron

02 Oktober 2017 | Australië, Melbourne

en we zijn na een korte vlucht van 90 min in Melbourne. Sydney was leuk op het hotel na. Hoogtepunten zijn de excursies tot nu toe maar ook het Opera house en de bridge sprongen er uit. In de BigBus hebben wij de laatste rit meegemaakt en dat duurde even. De chauffeur had zeker geen haast. Wij hebben op zee walvissen gezien en ze sprongen ook nog. Fantastich om weer mee te maken. Op Bondi Beach stond ik naast de surf hunks in de zee. Je kunt goed voelen dat er verderop ijsklontjes in deze zee liggen. brrrrr koud! Vandaag (maandag) naar de

• 02 Oktober 2017 - 18:41

Wil En El:

Ha die wereldreiziger !

Wat een belevenissen weer zeg !
    Je weet niet half hoe leuk het is om het toch en beetje mee te beleven.
    Lijkt spannend om die grote dieren (walvissen) het water uit te zien springen.
    Dat zal inderdaad indrukwekkend zijn.
    Excursies zijn interessant maar ook vermoeiend en de temperatuur mag er ook zijn.

Heb je inmiddels weer een betere hotelkamer ?
    Dat was in Hong Kong wel even luxer !

Nou Sjeik, geniet maar weer van je volgende avontuur.
    Wij zien er naar uit !

Groeten , ook voor je reisgenoten.
    Wil en El

• 03 Oktober 2017 - 20:48

Joop:

Hoi Ron,

Jullie hebben weer wat gemaakt.
    Heb je wel warme kleding meegenomen.
    Op naar de volgende excursie

Groeten Elly & Joop

• 04 Oktober 2017 - 11:57

Gerard En Els.:

Hallo Ron,

Een beetje late reactie op je halve bericht van 2 oktober.
    We willen niet reageren als je al in bed ligt. Maken we je misschien wakker!
    Vandaag een rustigere dag voor jullie?
    We lezen het wel weer.
    Groetjes aan iedereen.