Laatste stop en einde van Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Ron Verburg - WaarBenJij.nu Laatste stop en einde van Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Ron Verburg - WaarBenJij.nu

Laatste stop en einde van Brisbane

Door: de Sjeik Himself (Ronny)

Blijf op de hoogte en volg Ron

16 Oktober 2017 | Australië, Brisbane

Maandag avons 23.20. Brisbane ligt bijna achter ons. Morgen om 06.40 met de bus naar het vliegveld en einde van de morgen zijn wij in Cairns.

Gisteren zijn wij met een 4 wiel drive jeep naar Fraiser eiland geweest. Wat een rit was dat zeg. 3 uur heen en 3 uur terug over de snelweg. Met de pont via het strand over de zee en door de branding het regenwoud in. En regen was er genoeg. Noodweer eigenlijk. Geen dieren gezien dus, helaas.

Vandaag rust in Brisbane. Shoppen en stad bekijken. Mooie verlichte brug en weer snitzel in een Duitse tent.

Laatste etappe begint dus morgen. We zijn er klaar voor al klinkt het dagen te gaan regenen.

Groeten de Sjeik en de rest

• 16 Oktober 2017 - 15:31

Gerard En Els.:

Hallo sjeik,
    Wat jammer, dat jullie zoveel regen gehad hebben na zo'n lange trip.

De voorspellingen zijn niet hoopvol, maar hopelijk zitten ze ernaast.

We zullen duimen dat het droog blijft.

Voor morgenochtend een goede vlucht en geniet nog van de laatste dagen.

Groetjes,
    Els en Gerard

• 16 Oktober 2017 - 16:57

Wil En El:

Hallo Sjeik,

Jullie in de regen en hier in dat kikkerland, 24-26 graden !
    Niet normaal meer. Gister zaten alle terrassen bomvol en het strand was zelfs onbereikbaar.

Jammer dat je geen dieren gezien hebt. Zulke dingen zijn altijd wel spannend.

Wat een mooie foto van de verlichte brug zeg, prachtig !

Jullie vakantie schiet al weer op. Maar er zijn nog weleen paar prachtige dagen in het vooruitzicht.

Heb een goede vlucht morgen en geniet van het schnitzelparadijs !

Hartelijke groeten ook voor je reisgenoten van ons, Wil en El

• 16 Oktober 2017 - 18:18

Joop:

Hoi Ron,

Dat is heel vervelend dat jullie regen hebben.
    Anders had je best wel wat dieren gezien.
    Maar die hebben zich verstopt voor de regen.

Op naar de laatste vakantie dagen, met snorkelen zal je veel zien.
    Hopleijk geen krokodillen.

Morgen een Goede vlucht.

En we kijken weer uit naar de mooie foto's.

Groetjes Elly & Joop