Byebye Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Ron Verburg - WaarBenJij.nu Byebye Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Ron Verburg - WaarBenJij.nu

Byebye Melbourne

Door: de Sjeik Himself (Ronny)

Blijf op de hoogte en volg Ron

04 Oktober 2017 | Australië, Melbourne

Vanuit Melbourne een verslag voordat wij naar het einde van de internet wereld verhuizen.

Vandaag hop on hop off bus in Melbourne en met de tram! Bus was erg koud maar het strand, de stad en de tram waren erg leuk.

Gisteren hebben wij de great ocean road excursie gedaan. Erg mooi om langs de kust van australie te rijden. Mooie omgeving, mooie bossen, indrukwekkende rotsen en wat een golden die op de kust slaan. We hebben ook de 12 apostelen gezien, dat zijn rotsen voor de kust, maar tellen kunnen ze hier niet. Het zijn er maar 8! Ach, toeristen geliiven alles haha. In de bus heb ik de hele dag met een toeriste uit New York maar oorsprongkeijk uit Libanon gesproken. Dan kom je de dag wel door.

Maandag hebben wij de Pinguïns aan land zien komen. Wel erg commercieel maar ook heel erg leuk. Wat zijn het er veel en wat kunnen ze er druk mee zijn. Ze komen rond zonsondergang om naar hun huisje op het land te gaan. In groepen komen ze dan uit de zee en sprinten naar hun plekje. Echt bijzonder om te zien. Foto's maken mag daar niet dus geen plaatjes.....

Oh ja, en op een dan die Koalas. Die zijn vooral popiejopie bij de dames. En niet een beetje maar heel erg populair. We hebben ze nhh al meerdere dagen gezi en en ze dik en altijd...... niets!! Oh wat leuk.... moet ik eens gaan doen, wat een commentaar zou ik dan krijgen...

Morgen in de vlieger naar Adelaiede. HOTEL Hendriks voor 4 dagen. Waarschijnlijk zonder internet. Daarna zondag met de Ghan trein naar Alice Springs. In het midden van Australië.

Dank voor alle reacties. Ik lees ze allemaal. Ga ik nu slapen en morgen, voor jullie vanavond, om 07.30 uit de veren.

Vanuit een fris Melbourne de groeten van Max

• 04 Oktober 2017 - 15:15

Wil En El:

Hoi sjeik,
    Inmiddels lig jij op een oor.

Wat een prachtige trip heb je weer gedaan.
    Het verhaal van de pinguïns is ook leuk. Jammer dat jullie geen foto's mochten maken.

Dat het zo koud was zeg . Nou het is hier ook niet echt lekker hoor.
    We krijgen weer storm en regen.

Klinkt erg leuk, hotel Hendriks.
    Hoop dat het een goed hotel is en een beetje comfortabel .
    Anders is het misschien prettiger om tussen een stel Koala's te snurken !

De andere apostelen zijn zeker afvallig geworden in de loop van de tijd .

Welnu , morgen goede vlucht en maar weer lekker verder genieten.

Groeten, Wil en El

• 04 Oktober 2017 - 15:26

Joop:

Hoi Ron,

leuk dat jullie veel zien, alleen wij missen de foto's van je.
    Maar je mag niet alles fotograveren heb ik gelezen, jammer.

Goede Reis jullie morgen, en veel plezier bij de fam. Hendriks.

Doe ze de groeten.

Zal niet mee vallen geen internet daar.

Groeten Elly & Joop

• 04 Oktober 2017 - 15:33

Ron Verburg:

Let op. Foto's kan ik pas na het verslag stuur en. Kijk dus na 60 min nog een keer

• 04 Oktober 2017 - 17:13

Gert:

Hi Ron,

Thx voor het reisverslag sofar. Ziet er goed uit. Nog veel reisplezier..

Grt Gert,Esther

• 04 Oktober 2017 - 19:52

Arjen:

Hé downie, o nee dat kan echt niet. Hoe heet dat dan als je Down Under bent?

Ziet er allemaal erg leuk uit en vervelen doe je je zo te lezen geen moment. Veel plezier daar met elkaar en we lezen het wel weer als je in de bewoonde wereld terecht komt.

Groet,
    Arjen.